facebook.com YouTube.com

Książki » Ekonomia i biznes »  Dobry Szef Zły Szef Mt Biznes

Dobry Szef Zły Szef Mt Biznes (9788380876354)

cena: 44,90 zł   35,92 zł dodaj do koszyka
Kategoria:Ekonomia i biznes
nazwa/tytuł:Dobry Szef Zły Szef Mt Biznes
symbol/isbn:9788380876354

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?

Do napisania Dobrego szefa, złego szefa zainspirowały dr. Roberta Suttona tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu oraz rozmowy będące odzewem na jego bestseller The No Asshole Rule. Zastosował ON swoje zdroworozsądkowe podejście, aby pokazać, czym wspaniali szefowie naszego świata różnią się od tych, którzy są tacy sobie albo, co gorsza, zupełnie niekompetentni.

Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie.

Pokazuje sposób myślenia, środki działania i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków:obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynamiczy wykonywania „brudnej roboty”.

Jego książka Dobry szef, zły szef to ostateczny plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem lub kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi oraz ocenę ich pracy,a także droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu.

***

Poradnik na czasie, jak stać się lepszym menedżerem.
- „Financial Times”

Pełna kapitalnych spostrzeżeń... materiał do przemyśleń w organizacjach dużych imałych.
- Agencja Reutera

Przeczytanie i zrozumienie tej książki powinno należeć do obowiązków każdego szefa.
- John Lilly, dyrektor generalny Mozilla Corporation

Sutton czerpie z bogactwa anegdotycznych doświadczeń oraz badań naukowych, abywyjaśnić, co liderzy i menedżerowie powinni robić każdego dnia.
- magazyn „Inc.”- „Miami Herald”

***

Do napisania Dobrego szefa, złego szefa skłonili mnie durnie w różnych miejscach pracy, ponieważ zetknąłem się z wieloma osobami, które ze wszystkich sił pragnęły być mądrymi szefami albo marzyły, by dla takich szefów pracować.

W mojej książce nie przedstawiam strategicznych metod zarządzania wielkim przedsiębiorstwem lub setkami czy tysiącami szeregowych pracowników (z których większość lider zna słabo albo w ogóle się z nimi nie spotyka). Nieważne, czy ktoś jest dyrektorem generalnym spółki z listy Fortune 500, szefem restauracji, trenerem koszykówki, menedżerem w Starbucksie, czy prowadzi projekt w zespole rozwoju produktu. Sukces zależy od szczegółów praktycznych, jak radzisz sobie z najbliższymi współpracownikami, którzy obserwują twoje działania z bliska i oczekują od ciebie wskazówek, inspiracji oraz wprowadzania dyscypliny.
 

Moje wnioski oraz rady na temat działań najlepszych (i najgorszych) szefów opierająsię na tym, czego dowiedziałem się z ogromnej liczby opracowań naukowych w ciągu trzydziestu lat pracy jako badacz oraz z tysięcy obserwacji i rozmów z szefami (i ich kolegami) we wszelkiego rodzaju miejscach pracy. Poparte dowodami zalecenia sformułowałem także pod kątem własnych opinii oraz wartości związanych z tym, co najlepsi szefowie mówią i robią.
 

Jeżeli jesteś szefem, to możesz sobie oszczędzić wielu problemów, rozważając błędy i niepowodzenia innych zwierzchników. Jak głosi myśl przypisywana byłej pierwszej damie Ameryki, Eleanor Roosevelt: „Ucz się na błędach innych. Nikt nie żyje dostatecznie długo, aby popełnić je wszystkie samemu”.
 

[fragment książki]

***

Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Prowadzi także warsztaty dla dyrektorów imenedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programuedukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.
 

Napisał wiele książek, między innymi bestseller „New York Timesa” i „Business Week”, The No Asshole Rule (Bubkom mówimy – nie), który został przetłumaczony na 19 języków, a jego nieangielskojęzyczne wydania sprzedano w liczbie ponad 350 000 egzemplarzy.

Sutton został uhonorowany wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody, m.in.został uznany przez magazyn „Business 2.0” za czołowego „guru zarządzania”, a także według „BusinessWeek” wszedł do grona dziesięciu „największych gwiazd szkół handlowych”, które zrzesza „profesorów wywierających wpływ na współczesny biznes, wykraczając w swoim myśleniu daleko poza akademicką naukę”.

Księgarnia ZiK

Małachowskiego 1/6
05-270 Marki

pn-pt 1000 - 1800
sobota 900 - 1300

732 933 092
info@KsiegarniaZiK.pl

Warunki zakupu


Płatności obsługuje

ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa